Should I Stay Or Should I Go

Tycker att snön borde dö just nu. Varför snö liksom?! Så himla irriterande, trodde att den var på väg bort nu, men icke. Har ju kommit hur mycket snö som helst ju, minst 10 cm. Jag som redan hade börjat kolla på vårkläder, men det får väl vänta en månad nu. Typiskt! Tycker att Moder Natur borde vara lite vänlig och ge oss en extra lång vår i år i och med att det inte blev någon vår förra året?!
Idag har vi haft nationellt prov, det skriftliga. Det gick inte så bra som jag trodde att det skulle gå, men säger bara en sak. UPPGIFTERNA SÖG! Vi hade 4 att välja emellan och jag började med att skriva ett debattinlägg. Efter 2 sidor insåg jag att jag inte ens hade lagt fram min första tes eller argument eller vad det nu kallas i en debatt, så jag gav upp det. Började istället skriva en antologi om vad ljuset i mitt liv var, men gav upp det också. Hade alltså skrivit 4 sidor i onödan, och hade dessutom bara halva tiden kvar. Började då skriva en liten krönika som jag blev nöjd med, även fast den också var för lång egentligen. Men bättre med för mycket text än med för lite!
Just nu sitter jag och läser om andra världskriget. Vi har prov och inlämning om ett par veckor så jag hoppas på att få tillbaka min dator snart. Var nere hos vaktmästargänget men den min favoritpojke Diyah ville inte berätta för mig var Christian var, så det får vänta. Ska i alla fall gå ner en gång till idag hehe, önska mig lycka till!
Sitter och bloggar på Jespers dator. Han är snäll som lånar ut den, fast jag märker att han börjar tröttna på att vänta... Linn tycker att jag det ser ut som att jag skriver en hel uppsats, men det är ju bara ett av mina ordinära blogginlägg, inte sant? Ska försöka få upp en bild i nästa inlägg också hehe, kanske blir för mycket text ibland.
Nu orkar jag inte skriva mer, blir tyvärr ingen länk i detta inlägg. Kommentera om ni vill att jag länkar er nästa gång ;) Hejdå!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag vill D:

2011-02-10 @ 13:03:08
URL: http://amandamolandeer.blogg.se/
Postat av: sofffiiiai

uppdatera då iddi

2011-02-12 @ 22:46:28
Postat av: André ROFL

Vi skickar upp en sprängladdning bland molnen så skiten smälter bort av regnet.



Snö suger hårt ibland



Just saying

2011-02-13 @ 22:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0