This is the part that nobody mentions

Hej mina kamrater! För någon vecka sedan beslutade jag mig för att sluta blogga. Det var så tröttsamt och stressigt att skriva varje dag, har ju såååå mycket annat att göra om dagarna...
Men vissa av er tog visst väldigt illa upp när jag slutade skriva. Jag visste inte att det fanns ett intresse för min blogg, men ett flertal personer har hört av sig till mig omgående min dåliga uppdatering, gissar att det är så när man är en storbloggare! ;)
Mycket har hänt sedan mitt sista inlägg. I morse hade vi nationellt prov i svenska, läsförståelse. Det gick väldigt bra och jag tror att jag får ett av de högre betygen. Var klar efter 40 minuter, behövde bara halva tiden?! Helt sjukt snabbt tycker jag. På torsdag så tror jag att det är den skriftliga delen, min favorit. Ni kanske redan har listat ut att jag tycker om att skriva, så jag tror nog inte att får några problem då heller!
En annan händelse som har inträffat under veckan är inte lika positiv... Min mac har gått sönder?! Skärmen har spräckt och det var omöjligt att tyda det som syntes på skärmen, stackars mig. Hur ska jag klara mig utan dator i flera veckor? Kan ju inte göra någonting alls ju... Hur ska jag kunna genomföra mina studier utan dator?! Hur ska jag hålla koll på aktiviteten på mina sociala nätverk? Och framför allt, HUR SKA JAG KUNNA GENOMFÖRA MITT BLOGGANDE?!
Tur att jag har så snälla polare som lånar ut sina datorer till mig så att jag kan blogga. Just nu sitter jag vid min polare Jespers dator. Han är jättegrym och dagen i ära har han och hans flickvän Rebecca varit tillsammans i hela 5 månader. Grattis bror!
Hm, sitter och sjunger lite på Shoreline av Broder Daniel. Måste bara säga att BD måste vara det bästa svenska bandet i världshistorien, så himla grymma! Det var faktiskt tack vare min kära vän Matilda Larsson som jag fick nys om dem. Hon är en grym tjej som går på min skola. Hon ska bli estet tror jag, hon passar som estet. Om hon blir estet kommer hon och jag gå på samma skola och vistas i samma lokaler, sjukt nice! Hon driver även en jättebra blogg som ni borde spana in, detta kan ni göra HÄR!
Nu sitter jag i skolan och tittar på Simpsons, underhållande serie. Är grymt hungrig dessutom, tur att det är lunch snart. Hoppas att det är god mat alltså! Ha det bra, och släpp en kommentar hehehe! :)

Kommentarer
Postat av: MatildaVärldensBästa

Jag släpper en kommentar!

2011-02-08 @ 10:48:55
URL: http://matildadanken.blogg.se/
Postat av: SlipmästarN^

Träffade Lucifer själv inatt..



LÄS OM MITT FÖRSTA MÖTE MED DJÄVULEN:

http://slipakniven.blogg.se/

2011-02-09 @ 01:00:18
URL: http://slipakniven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0