Cha cha bloggen, eller?!

Blogg var det ja...
Mina kamrater har länge velat att jag ska börja och blogga, och nu har jag tagit i mig i kragen och startat en så kallad blogg.
Fast det har tyvärr uppkommit ett problem; min design! Hjälp mig någon!!!

Hm, kan väl börja med att skriva om min lilla fredag då. Började med block klockan 8. Råpluggade matte, det behövdes. Tyvärr gick det inte så bra, eftersom min kära dator höll mig sällskap samtidigt... Sen så var det lunch, pannkakor. Helt okej! Sedan hade vi hemstudiedag, man studerar alltså hemma. Dock så var jag den ende i skolan som faktiskt stannade kvar och valde att plugga där istället, men det var ganska chill. Kan bara koncentrera mig i skolan. Hemma sitter man bara och gör annat, vilket inte är så bra. Nu ska jag kanske ta och titta på handboll, eller spela Minecraft. Hm... Det hänger mest åt att spela Minecraft. Ha det så bra hehe!

Kommentarer
Postat av: nicco

all shit du behöver veta om bloggdesign finns på nätet

2011-01-28 @ 19:12:23
URL: http://fucknemo.blogg.se/
Postat av: THE FUCK!?

LÄGG NER NU!

2011-01-28 @ 20:00:52
Postat av: Matilda

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA

2011-01-29 @ 12:09:41
URL: http://matildadanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0