Go on, I will be fine

Hejsan, en liten kvällsuppdatering hehe! :) Hm, sitter här och beklagar mitt hår. Vill inte ha det så här. Måste göra någonting åt det! Vad ska jag göra? Bara fixa till det så att det blir lite kortare? Funderar väldigt starkt på att raka av håret, bort med allt bara. Eller ja, spara 5 mm eller något liknande. Det får jag ta som det kommer... Vad tycker ni? (Hehe känner mig som värsta kändisbloggaren som frågar mina bloggläsare...)
Sitter alltså hemma och typ, samtalar med folk på Facebook? Har en sådan här kväll då jag är dryg mot allt och alla, inte bra. Har dock fått bita mig i tunga, eller snarare i fingrarna, för att inte skriva en del otrevliga kommentarer. Mitt nyårslöfte till 2011 vad att jag skulle bli snällare och mindre dryg, tycker ni att jag har lyckats? Jag känner mig mycket snällare nu än vad jag var för ett par månader sedan, stort plus för det! Har jag blivit snällare? Vad tycker ni? (Hihi där fick jag den där känslan igen.)
Nu ska jag gå och ta någonting att äta, är alltid hungrig på kvällarna. Sedan ska jag sätta mig framför TV:n, alternativt en bra film på datorn, och bara njuta av helgen. Ha det så bra, och så hörs vi troligen i morgon! :) Jag har visst råkat göra någonting så att den slutliga produkten (min text) inte blir uppdelad i stycken.
Ska omedelbart åtgärda detta!

Kommentarer
Postat av: Frida [en fotointresserad tjejs vardag]

om du har safari kan det vara det som gör att det inte blir stycken!



Blev så för mig också!

2011-01-29 @ 22:51:00
URL: http://fsjfoto.blogg.se/
Postat av: Lova

måste du skriva så jävla långa inlägg? :( jag pallar inte läsa..

2011-01-29 @ 22:52:53
Postat av: Anonym

hehe känner inte dig men hörde från nån att du hade 75 läsare. alltså bre, ingen bra start. kommer nog inte gå så långt med denna blogg. keep faith <3

2011-01-29 @ 23:02:44
Postat av: Matilda

Adrian!!! OM DU RAKAR AV HÅRET SÅ ÄR VÅRAN VÄNSKAP FÖRSTÖRD FÖR ALLTID!!!!!!!!!!! :/

2011-01-30 @ 01:38:11
URL: http://matildadanken.blogg.se/
Postat av: Frida [en fotointresserad tjejs vardag]

okej, konstigt :O

2011-01-30 @ 10:11:37
URL: http://fsjfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0