Hmm, varför är rubriker så svåra att komma på?

Hallå där hemma, allt bra?
Jag hade det jättebra här hehe. Har nyss skickat i en jobbansökan till Stadium Sports Camp. Blev jättenöjd! :) 
Om någon finner det intressant att få läsa min ansökan så är det bara att säga till! 

Sitter och funderar på om jag ska gå och lägga mig jättetidigt i kväll. Har redan sett dagens avsnitt i solsidan, två gånger till och med, så det har jag inget behov av att se igen...
Resten av programen på TV:n är ointressanta och typ repriser, så det är inget roligt. 
Vid datorn så slöar man bara, det är också ointressant. Behöver dock massor av sömn så det får nog bli att gå och lägga sig tidigt istället! 

I morgon är det skolan, och som jag har längtat! Skolan är det bästa som finns, älskar den! Man lär sig så bra saker där, hur bra är inte det?! 
Fast, nej...
Börjar bli väldigt skoltrött, man gör ändå bara samma saker hela tiden. Det enda roliga är typ SO och svenska. Fast i svenskan så håller vi på med ett häfta. Urtråkigt, man får lära sig att skriva punkter. Känner att det är gaska irrelevant i mitt fall. Men men, längtar till gymnasiet! Ska bli väldigt intressant att få prova på hur det är på De Geer på tisdag! Har hört att det är ganska hippa personer som ska dit, så det kan ju inte bli något annat än bra?! 

Men nu ska jag ta och titta på solsidan igen, helt sjukt bra! 
Hejdå ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

tjena! :)

måste bara säga till dig adrian att du skriver riktigt intressant och bra.

nu lägger jag till dig på bloglovin!

pussss <3

2011-01-31 @ 08:26:50
URL: http://yousmileismile.blogg.se/
Postat av: mannen från syrakusa

jag gillar tanter

2011-01-31 @ 14:59:14
Postat av: mannen från syrakusa

och skåpbilar

2011-01-31 @ 14:59:50
URL: http://supersupersuperhemligblogg.blogg.se/
Postat av: matilda

du skriver jättebra adrian! men lägg upp lite bilder, det blir segt i längden... PUSS

2011-01-31 @ 15:57:52
URL: http://mattelito.devote.se
Postat av: Anton

Raka håret!

2011-01-31 @ 16:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0