Min blogg är så cool så jag behöver ingen rubrik!

Jag blir så exalterad över att blogga! Får en sådan adrenalinkick utav att få skriva av mig på bloggen. Har inte bloggat på hela dagen och har fått abstinensbesvär på grund av det, stackars mig...

Jag är arg! Arg för att jag var för liten för att sommarjobba på Sports Camp. Skrev världens längsta ansökningsbrev men icke...
Jaja, deras förlust säger jag bara. De vet inte vad de går miste om! 
Fast... Vad ska jag nu göra i sommar? Hela lovet är ju förstört. Hur hade de tänkt att jag skulle finansiera mina sommaraktiviteter?! 
Får väl leva på piggelin i storpack hela sommaren, inget Smultronställe för mig inte! På tal om Smultronstället, där skall TROLIGEN min goda vän Matilda aka. Danken sommarjobba, trevligt tycker jag. Ni får åka dit och smaka på hennes delikatesser eller granska hennes städning eller vad hon nu skall göra där...
Roligt att någon får sommarjobba i så fall hehe. Dock så tycker jag inte att hon ska få all "cred" om hon får jobbet, tror nämligen att det var någon annan som skrev hennes ansökan. Nämner inga namn......

Hm, sitter här och spelar poker förresten, på facebook alltså. Hört från en del att jag kommer bli spelberoende men nej då, jag ÄR redan spelberoende! Kan meddela att jag nyss vann 250 000. Mitt livs största vinst, förväntar mig ett grattis?

Hört att ni vill ha bilder...
Vad skall jag lägga upp för bilder då?! På mig själv eller? Vill ni se coola "modebilder"? Alltså, valet är ert, skriver ju för er skull hehe!

Jaja, nu skall jag inte göra någonting för jag är så cool och behöver inte göra någonting. Kanske plugga lite, eller spela lite poker. Men men, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Adrian, nu så är det ju så att jag får reda på om jag får jobbet på lördag eller söndag! Så en så har jag inte fått det..

Du får inte ett Grattis. för det är inte okej att du spelar så mycket°!

- Det var nog allt.

2011-01-31 @ 17:34:08
URL: http://matildadanken.blogg.se/
Postat av: Fern

HAHA! klockrent blogg adde! :) :P

2011-01-31 @ 17:49:03
URL: http://phonaw.devote.se
Postat av: stina

herrejävlar vilka talanger min kompis

har! Du skriver sjukt bra pöjk!



BÄSTE ADRIAN! <3



2011-01-31 @ 17:57:27
URL: http://www.stinafr.devote.se
Postat av: The J

Pokernörd ;););););)



Min farsa har mer pengar än dig, ligga?

2011-01-31 @ 19:40:52
Postat av: Louise

haha klockrent adrian! gillar ditt bloggskrivande, verkligen ;) (y)

2011-01-31 @ 20:05:39
Postat av: Uno Mårtensson den andre

Lägg till din blogg på bloggportalen.se så du får lite statistik mannen

2011-01-31 @ 20:34:47
Postat av: Uno Mårtensson den andre

du har ju designer längst upp till höger på sidan

2011-01-31 @ 20:40:40
Postat av: Nora

Grym blogg Adrian, tips på bilder då, kanske dagens outfit? ;P

2011-01-31 @ 21:56:50
URL: http://noradistricts.blogg.se/
Postat av: matilda

men WTF adrian, lägg ut lite inspirationsbilder, på dig själv, saker du gör och lite random bilder. coola helst. dock inte för mycket photobooth bilder, det har vi sett för mycket av på senaste tiden. kram

2011-01-31 @ 22:36:28
URL: http://mattelito.devote.se
Postat av: amanda molander

aw. vad gulligt av dig adrian!

tack för att du bryr dig!

aah, hoppas att du kommer i våran grupp. vi har träff på fredag.

då kan du snacka med både mig och jocke ;)

tack för att du är en bra vän ! <3

2011-02-01 @ 16:42:15
URL: http://amandamolandeer.blogg.se/
Postat av: amanda molander

aw. vad gulligt av dig adrian!

tack för att du bryr dig!

aah, hoppas att du kommer i våran grupp. vi har träff på fredag.

då kan du snacka med både mig och jocke ;)

tack för att du är en bra vän ! <3

2011-02-01 @ 16:42:16
URL: http://amandamolandeer.blogg.se/
Postat av: karrabarra

like your blog a lot adrik! du är så himla bra!! <3

2011-02-02 @ 21:13:42
Postat av: ä

joo, men bilder på dig vill vi se! upp mä't

2011-03-01 @ 21:59:27
Postat av: julia

skojar du eller?

du har väl barnbidraget att finansiera dig med?

tänk på alla oss stackars gymnasiefolk, om VI inte får sommarjobb är det kört :O

2011-03-01 @ 22:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0