Vad är en pussbiljett?

Woho!!! Igår hade jag hela 90 stycken unika läsare. Känner att min karriär som bloggare börjar att arta sig.  
Förutom det glada beskedet med mina rekordmånga besökare igår så har jag en till glad nyhet att berätta för er. Peter Nilsson (aka Peter08) accepterade min vänförfrågan på Facebook! Vi hade en liten konversation på Facebook och här kommer ett litet utdrag ur vårt samtal: 

Jag: Tja Peter bror!
Peter: Men tjenare Adrian, det var inte igår!
Jag: Nä, har saknat dig dude. Vad händish? 
Peter: Nja, inte så mycket. Chillar as usual.
Jag: Okej, låter nice. Tänkte dra upp till Sthlm nästa helg, vad säger du om det?!
Peter: FAN VAD NICE!!!! Du kan ju komma och hänga med mig i mitt crib om du vill? Umgås lite med tjejer och så...

Ja där ser ni, har redan fått kontakt med eliten. Känns ganska bra att redan efter två dagar som bloggare få kontakt med storbloggare. Nu skall jag ta mig en matbit för att sedan gå på bio, eller ja, kanske gå på bio. Står mellan "The tourist" och "The green hornet". Vilken tycker ni att jag jag ska se?

En sak jag undrar över är varför det alltid blir så långa texter när jag skriver? Tycker ni att det är för mycket text eller?! Jag vet att lagom är bäst, men det är inte mitt fel, det bara blir långa texter...
Men bättre med för mycket än för lite, inte sant? :) 

Tjip Tjop!


Kommentarer
Postat av: Kissie

Wannabe mig typ :S

2011-01-30 @ 12:23:05
URL: http://www.kissies.se/
Postat av: Amanda !

haha Adrian, fyfan vad roligt att du har börjat blogga !

liksom du kommer bli känd ;)

kissie har kommenterat din blogg osv !

jag är stolt över dig min kära vän ! :D <3

2011-01-30 @ 13:52:25
URL: http://amandamolandeer.blogg.se/
Postat av: marikolas

adroooo! Bilder!!!

2011-01-30 @ 15:26:17
URL: http://marikaavpeking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0