And I've been walking alone

Hejsan! 
Shit vad länge sen det var jag skrev, har nästan glömt bort hur man gör, men detta ska nog gå. Med tanke på hur länge sen det var jag skrev får ni nöja er med ett lite halvdåligt inlägg, men jag lovar att jag ska göra mitt bästa! 

Det har hänt ganska så mycket sist jag skrev. Hm, fast... Jag kommer inte ihåg VAD som har hänt. Har fått en ny hobby, Big Brother. Världens underbaraste program, dock är det för lite som händer denna säsong. Och dessutom är mitt LIVE på Big Brother slut, men jag ska köpa hela säsongen i morgon, då lovar jag att det kommer hända saker hehe. Fick nyss veta att Jessica lämnat huset, hon var ju grym. Hon lärde alla spela Maffia och så gömde hon kockens glasögon också... Synd att hon lämnade! Känner att jag börjar få lite abstinensbesvär då jag egentligen brukar titta live nu, men min tid är som sagt slut, men imorgon så är jag tillbaka!

Idag så fyller världens bästa kille år, Justin Bieber! Jag och Jesper har spelat in en video där vi dansar Bieberdansen. Den är jättecool! Ni borde cheka in oss HÄR. Vi skickade även in den till Vakna med the Voice och de sa att de skulle visa upp den på TV imorgon, värt väldigt mycket cred tycker jag! Ni får lova att kolla på mig och så kan ni skryta med att er polare är kändisar hehe. 

Dessutom jag har fått tillbaka min dator som varit trasig. Ni anar inte hur mycket jag har saknat den, och ni anar inte hur glad jag var när jag fick tillbaka den. Dock så har Jespers dator gått sönder, så jag gissar att jag måsta vara snäll och låna ut min dator till honom, eftersom han gjorde detsamma för mig. Men är man en bra kompis så är man!
Gymnasievalet är också färdigt nu. Efter många om och men har jag slutligen fått till ett val jag är nöjd med, här är mina val:
1. De Geer - Samhäll; Medier, information och kommunikation
2. De Geer - Estetiska linjen - Estetik och media
3. John Bauer - Samhäll; Medier information och kommunikation
Ser ganska okej ut va? Tror och hoppas att jag kommer in på mitt förstaval, så det känns bra!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0