I feel so lonely, I could die

Förlåt för en urdålig uppdatering. Anledningen till detta är att jag har börjat blogga HÄR istället. Som ni många vet har jag fastnat för Big brother, och kan det bli bättre när jag får blogga om det?! Funderar starkt på att söka dit när jag har åldern inne, vad tycker ni om det?
En annan sak jag planerar är att söka till Idol hehe. Nu undrar ni om jag kan sjunga, och nej! Det kan jag verkligen inte. Men det är en rolig sak liksom, vad tycker ni att jag ska sjunga? Antingen Erik Hassle eller Justin Bieber. Tror nog att det blir det senare alternativet, eftersom det är lättare att förstå att jag driver då...


Just det, jag och min gode vän Jesper var på Justin Biebers film i onsdags. Den var riktigt bra! Och nej, vi är inte alls så stora fans av honom som vi kanske framstår. Vi driver för det mesta. Men liksom, jag fattar inte vad folk har emot honom? Visst, han lät som en tjej i sina tidiga låtar, men gör det honom till bög? Jag trodde att man var homosexuell när man gillade någon av samma kön lol. Han är liksom tillsammans med en av världens snyggaste ungdomar, Selena Gomez. De som förnekar att han kan sjunga och de som påstår att han använder "Auto tune" vet ju verkligen inte vad de pratar om. Han är grymt talangfull och skulle verkligen inte ha något emot att ha hans röst. Men jag gissar på att det bara är massa talanglösa personer och folk utan självkänsla som säger att han är dålig. Ren avundsjuka alltså!


Det är ganska komiskt hur folk dömer folk efter utseendet, bara för att de är själva är osäkra på sig själva. Hur kan man sjunka så lågt att man måste trycka ner någon annan för att själv känna sig mer värd? Ni som gör det borde verkligen söka hjälp! RAGE! Och nu syftar jag inte på att ni trycker ner Justin Bieber, utan folk som sprider falska rykten och pratar skit om andra, utan att ha skaffat sig en egen uppfattning om vad som är sant och falskt, bland annat om mig lol. Inte för att jag bryr mig så mycket om vad ni tycker om mig, jag vet ju liksom vad som är sant och inte. Tycker bara att det är onödigt hehe. 

Nu ska jag fortsätta skriva om Buddismen, ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Matilda

FÖRLÅT DÅ FÖR ATT JAG INTE HAR ACCEPTERAT DITT HÅR EN!!! :(

2011-03-28 @ 16:58:17
URL: http://matildadanken.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: Haha det är din du som är dum! :) <3 <-- vaa? :)<3

2011-03-28 @ 17:08:09
URL: http://matildadanken.blogg.se/
Postat av: Matilda

LOVA ADRIAN! <3<3

2011-03-28 @ 17:26:33
URL: http://matildadanken.blogg.se/
Postat av: Pontus Brink

Tack Adrian för att du äntligen erkänner att du DELVIS driver om Justin. Men varför folk har något emot han (Vad jag tror) är för att han kom in i musiken för snabbt och lixom tog över lite för snabbt och att man inte han acceptera honom. Tycker själv att Justin är en skitbra kille som har ett stort hjärta men att jag inte gillar hans musik så mycket är mest musiksmak. Slutsatsen är nog att Justins fans förstör honom (Dom i USA :P)

2011-03-28 @ 17:36:26
Postat av: Matilda

Bra Adrian :)<3

2011-03-28 @ 18:15:15
URL: http://matildadanken.blogg.se/
Postat av: Axel Persson

Fint inlägg :)

2011-03-28 @ 20:46:06
Postat av: hanna

taaack gubbbeen :D

2011-03-31 @ 22:41:14
URL: http://hannachristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0