I hope you have the time of your life

Vilka dagar alltså, helt sjukt! Har blivit världskändis på en dag alltså, kan ni fatta det?!?! 
Okej, riktigt så känd blev jag väl inte, men vår video har faktiskt fått 2800 wiews på en dag, och det är coolt. Dock så blev vi ju länkade i sveriges största blogg om Justin Bieber, så jag gissar att det hjälpte lite...
Såg ni på Vakna med the voice imorse? Det gjorde jag, and guess what. Jag såg mig själv på TV! Jakob sa att vi var ett par sköna grabbar, och han kunde till och med uttala mitt namn rätt, påläst kille alltså! 
Dessutom har jag fått massa söta mail från "Beliebers" och har typ fått 20 vänförfrågningar. Jag är nästan lika stor som Justin Bieber själv snart.
Jag och Jesper funderar på att göra en till dans, vilken låt tycker ni att vi ska dansa till då? Någon kanske rent ut sagt vill vara med och dansa?! Det är bara att droppa en kommentar så gör vi upp om det senare. Du måste vara snygg, tycka om Justin Bieber och kunna dansa "the bieberdance". Någon som känner sig träffad? Jaja, nu skall jag göra ingenting. Hejdå! 



Kommentarer
Postat av: linn mildén

känner mig inte träffad men måste det vara en bieberlåt eller? annars skulle jag vilja se er dansa en sexig dans till någon av di levas låtar! hehe ja..! x

2011-03-02 @ 19:50:09
URL: http://www.illusioner.devote.se
Postat av: linn mildén

fast han har ju ingen beat i sina låtar som bieber har! hm..

2011-03-02 @ 19:50:32
URL: http://www.illusioner.devote.se
Postat av: Alicia hehe

One time, lätt!

2011-03-02 @ 20:15:45
Postat av: Tant Agda

love me

2011-03-02 @ 20:22:03
Postat av: Josephine

sv: HAHA, ingen gång i backarna, med tre gånger i kön till lifarna.. (A) Skyller på folket som stod på mina skidor ! :D

2011-03-02 @ 20:27:20
URL: http://pholove.blogg.se/
Postat av: Anonym

best of both worlds!!!!!!!!!

2011-03-06 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0